vrijdag 27 september 2013

De postzak kippen....


Deze kippen heb ik van de zomer heel veel gehaakt, en ze
vlogen, al kakelend, weg: de POSTZAK kip pannenlappen.
Ik heb ze met verschillende randjes gehaakt en het bleef een leuk werk.
En natuurlijk kreeg ik ook de vraag: hoe kom je aan dat patroon....
Gezegd dat ik dat wel op mijn blog zou verklappen....dus.....
het patroon komt uit het blad : Landleven
(Als u op deze link klikt komt u op de pagina waar u een
mailadres ziet en kunt u mailen om het patroon.)
Ik heb het patroon iets aangepast, vond de kop wat te puntig,
 maar smaken verschillen.
 
De rest van de kippenfamilie kreeg ook namen: de fleurige kippen, de blozende
kippen enz..
 
Voor de genen die de Landleven lezen: het patroon komt uit nr 1 van 2011.
 
Groetjes Hanneke
 
 
 
 

17 opmerkingen:

  1. Haha, dat zijn nog eens leuke pannenlappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Postzakkippetjes om verliefd op te worden, maar op die andere stelletjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn ontzettend leuk deze pannenlappen alias postkippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leukerds ha ha...

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat een gezellig stel! Lijkt me ook heel leuk patroon om te haken:)
    Gr, Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige pannenlappen voor In de keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh die zijn superleuk!
    Ik ga meteen ook even naar de site van Landleven toe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een heerlijkheid deze kakelende dames in je keuken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk zeg. Wie houdt er nu niet van kippen ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé wat zijn ze leuk!!! En Landleven, dat ligt hier op het salontafeltje maar mijn man leest daar voornamelijk in. Ik ga eens kijken of ik het ook kan vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen