woensdag 13 juni 2012

Sunshine award


Gisterenavond kreeg ik en berichtje van Marloes, dat ze me
de sunshine award gaf.
Nou, heel erg leuk..........bedankt hoor!

De regels voor deze award zijn:-Bedank degene(n) waarvan je de award hebt ontvangen
-Geef antwoord op de 10 vragen
- Nomineer 10 nieuwe blogs en laat ze weten dat ze de award hebben gekregen.


1- Favoriete dier: kat.
2- Favoriete getal: geen.
3- Favoriete nonalcoholische drank: groene thee met smaakje.
4- Facebook of twitter: geen tijd voor, bloggen is leuker.
5- Wat is je passie: creatief bezig zijn .
6- Krijgen of geven: beiden.
7- Favoriete patroon: geen.
8- Favoriete dag v/d/ week: zaterdag, een lekkere rommel dag.
9- Favoriete bloem: momenteel pioenroos.
10- Favoriet land: Nederland, met name Zeeland.

Nu is het de bedoeling dat ik 10 andere blogs nomineer, maar.........
ik vind dat heel moeilijk.
Iedere blogmaakster doet haar best, en er zijn zoveel mooie en creatieve blogs......
ik ga hem geven aan iedereen die blogs volgt, met of zonder Google account,
want die laatste zijn er ook heel veel!








En nog een vraagje : hoe komt het dat: wanneer je intoetst dat je een blog gaat
volgen, je icoontje(fotootje) niet op de andere blog komt die je gaat volgen.
Is er dan iets geblokkeerd ofzo??
Is er iemand die dat weet?????
Ik ben benieuwd.....

Groetjes Hanneke.





 

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die award wel een erg leuk idee,

    Fijne dag,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat icoontje ? Voor mij ook een raadsel Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je deze award ook hebt gekregen, het is echt een zonnetje!
    Hoe dat precies zit met je icoontje weet ik ook niet..
    Ik vermoed dat het te maken heeft met je account. Ik heb een google account en volgens mij heb ik altijd m'n fotootje in de ledenlijst zien verschijnen als ik een blog ga volgen...

    Groetjes, elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi, leuk dat je op mijn blog was, zie niet dat je me bent gaan volgen? Maar ik heb ook nog een kaarten blog misschien kun je daar ook nog kijken en misschien daar volger worden

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congrats on your award Hanneke!
    Have a lovely weekend :)

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen