zaterdag 4 februari 2012

Zomer trends.

Ik weet het,.......... het vriest dat het kraakt, er ligt sneeuw en
 dan kom ik met zomer trends.
Maar ik heb al zoveel mails over dit item gehad van kralen groothandels, dat ik
 me er gisteren, bij een snorrend kacheltje, er maar eens in verdiept heb.


De trends van deze zomer:
- lange dunne kettingen.
   - grote flap zonnehoeden.
- veel armbanden.        
 - grote flap zonnehoed. 
 - sleehakken.                
  - grote horloges.            
 - retro zonnebrillen.      
 - hoge of platte hakken.
  - mini of maxi tas.          
Nog meer items kun je hier vinden.


DE KLEUREN



Wit, zwart, geel, rood, fuchsia, koraal rood,teal,olijf groen,
lime geel, turkoois,smaragd groen, oranje,
lichte naturel tinten.

Heerlijk zomers allemaal he?

Groetjes Hanneke





12 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal heel rooskleurijk uit.
    Mooie kleuren,en nu in het winterzonnetje,lekker genieten.
    Een fijn weekend groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren, maar erg gek om er nu al mee bezig te zijn, terwijl het hier eindelijk vriest dat het kraakt! Is de Kreek al dicht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kleine kreekje, dat is aan de andere kant van de grote kreek :)) met koek en zoopie
      Ga je ook schaatsen?

      Verwijderen
  3. lekker jaren 70 met die sophia loren zonnebrillen en hoeden.
    ik ga me er echt niet aan wagen maar voor de jeugd is het des teleuker..Toch een beetje de flower power kleuren.
    lekker zonnig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hanneke
    Bedankt voor je berichtje
    Nee, die zijn voor de webshop
    ik kan niet alles zelf houden,
    Jij zit al in het voorjaar met je collecite leuk hoor !
    Nou, al die sneeuw is mooi maar niet zo handig vindt ik.
    Groetjes Manja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog...verkoop jij je handgemaakte fimo kralen ook?
    groetjes,
    Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor het compliment. die van jou is ook gezellig.
      Ik ga wel fimokraalen en canes verkopen (als ik eens heel veel tijd heb:)- maar het is best arbeids intensief, en op het moment ben ik helemaal in de ban van het haken.
      Fijn weekend, Hanneke

      Verwijderen
    2. Zo ben ik ook meer aan het haken maar toch die sieraden, daar blijf ik ook weg van...mocht je ooit fimokralen verkopen dan hou ik me aanbevolen!
      groetjes Talitha

      Verwijderen
    3. Hoi Talitha,
      Ik ben momenteel druk bezig met de fimo, dus het komt eraan.

      Groetjes Hanneke

      Verwijderen
  6. Och.., wat maakt het uit! Jij zit al met je hoofd in de zomer en ik ben paasballen aan het breien...
    Nou, het wordt me wat van de zomer met de mode.., lekker retro en kleur bekennen!
    Best leuk om alvast een kijkje te nemen!

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om al even naar de zomermode te kijken. Voor je het weet is het misschien al weer zo ver en moet je weten wat wel en niet in is ;)
    Warme groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk vooruitzicht. Voordat je het weet is het
    weer zo ver dus goed om je alvast bezig te houden met de
    zomer!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen