zaterdag 24 december 2016

Bananen soezen, donuts...


Afgelopen tijd eens heerlijk bezig geweest met fimo klei.
Zand koekjes, krakelingen donuts......
Leuk om te maken en zó goed voor de lijn....haha.
 Het duurde weer eventjes voor ik een berichtje heb, maar
ook ik heb mee gedaan aan allerlei
griepvirussen die rond waarden.
Verder heel veel bestellingen klaar gemaakt, nog een leuke
workshop gevolgd ( ga ik nog wat over schrijven).
En nu wordt het eens tijd dat de sop doek eens door mijn
ateljeetje gaat en eens lekker op ga ruimen.

Ik wens jullie allemaal goede kerstdagen toe.
 
 
Groetjes Hanneke
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Fimo klei? Het ziet er prachtig uit, om zo in te bijten.
    Goede en gezegende Kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik dacht dat ze echt waren! En ... weer eens wat anders dan kerstkrans en X-Mas cake ... Hahaha, fimo ... heel goed gedaan.
    Jij ook hele goede dagen gewenst!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad Hanneke, heel goed voor de lijn, haha.
    Maar een knap stukje werk wat je hier laat zien,
    levensecht zijn ze en de kleuren ook perfect!!!

    Voor jou ook mooie Kerstdagen gewenst...

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, that looks literally sweet!!
    ♫♪♫ Merry Christmas ♫♪♫
    Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er allemaal heel smakelijk uit!! en als ik op de fotoos klik ..1x.. worden ze gewoon groot hoor!

    BeantwoordenVerwijderen