donderdag 29 januari 2015

Ponchette...


Deze ponchette (patroon van Sascha)heb ik al een tijdje klaar en vaak gedragen.
Heerlijk toch iets warms rond je nek en dat heb je nu wel nodig.
Ik kwam er nu pas toe om hem op de foto te zetten, want
het griep virus heeft voor de tweede maal toegeslagen en ik had
nergens zin in.
Nu ben ik weer opgeknapt en dan zie ik weer overal dingen die moeten gebeuren....
Onder andere dit, maar ook sokken stoppen,( niet leuk, vandaar ligt er nogal wat) de stapel tijdschriften eindelijk eens doorlezen enz enz.
Maar ik had ook weer wat tijd om draadjes af te hechten dus wat
projecten klaar te maken.
 
De ponchette is van een hand geverfd garen gemaakt en
gekocht bij Janet (deze maakt ze ook) en ze zijn super (heb er nog 1 :-)
 
 
 
Groetjes Hanneke
 
 
 
 
 

 

3 opmerkingen:

  1. Mooie ponchette in mooie kleuren!
    Nu ben je wel genoeg grieperig geweest, hoor, blijf voorlopig maar gezond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap Hanneke! En wat is die ponchette geweldig leuk geworden!!!
    Binnenkort ga ik weer aan de slag met kleurtjes :-)
    Hartelijke groet,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi deze Ponchette Hanneke,
    en inderdaad heerlijk warm om je hals, daar
    hou ik zelf ook altijd erg van.

    Mooie kleuren allemaal. Gelukkig dat je nu weer
    wat opgeknapt bent want twee keer de griep
    is heel vervelend lijkt me.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen