zaterdag 30 maart 2013

Vilt en van alles....

Een heel wat anders gemaakt, uiltjes van vilt.
Super leuk om te doen, heb malletjes hiervoor gekocht en dan door de
cuttlebug en dan in elkaar zetten.
Maar dat is een tijdrovend werkje hoor.
Ik had wat nieuwe lapjes vilt gekocht, maar toen ik een
 jaar of 10 was (lang geleden :-) werkte ik ook vaak met vilt.
Ik wist dat ik er nog wat van bewaard had maar waar...en ja wel..gevonden..
Uit Donald Ducks haalde ik de midden poster, trok die over op
papier, knipte dat in stukken, en weer op vilt....
En dan met kleine steekjes alles weer aan elkaar zetten en op
een lapje borduren.
Deze is wel helemaal klaar alleen het lapje nog om stikken.
Toch maar eens klaar maken, stukje nostalgie.
 
Deze grannys gaan met nog veel andere kleurtjes een omslagdoek vormen.
Ik heb mijn plaid nog niet klaar, maar ik ben al weer aan veel te veel dingen
bezig.
Vorige week zaterdag zijn we naar de kaarten en hobby beurs geweest in
Den Bosch, daar echt heel leuke dingen gezien (en gekocht,,) er waren veel kraampjes met haak katoen en dat is toch zo verleidelijk....
 
 
Nieuw volgers............. welkom,
leuk dat jullie mijn blog willen volgen, veel plezier.
 
 
Rest mij om jullie nog goede Paasdagen te wensen.
 
 
 
Groetjes Hanneke.


18 opmerkingen:

  1. Nou, je had het op 10-jarige leeftijd dan ook al goed in de vingers, tjonge.. wat leuk gedaan!
    De uiltjes zijn geweldig geworden, zo vrolijk in alle kleurtjes.
    Heel herkenbaar hoor om aan van alles tegelijk bezig te zijn, je wilt het gewoon allemaal even proberen..
    Fijne paasdagen, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uiltjes!
    Je bent dus altijd al zo lekker crea bezig geweest, tof!

    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jemig wat een mooie uiltjes heb je gemaakt zeg ♥♥♥
    en leuke nostalgie

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke uiltjes ga zo door zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je uiltjes zijn Prachtiggg en je granny's helemaal mijn kleuren :) jij ook fijne paasdagen groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zien erg super vrolijk uit, heerlijk toch, al die werkjes door elkaar heen, fijne pasen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief je uiltjes en meerdere projectjes ja ik hou er van lekker die afwisseling fijne dagen gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die uiltjes zijn leuk zeg! Grappig is dat als je dan dingen tegenkomt waar je vroeger al heel creatief mee was...ik vind je Micky wel gaaf hoor! Fijne Paasdagen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi die uiltjes en wat een schatten heb je nog gevonden, altijd leuk natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent ook al handig met vilt! Heel leuk die uiltjes! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Muy lindo todo...especialmente los búhos!!!
    Feliz Pascua!! Saludos

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn echt leuk geworden, die uiltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke dingen heb je gemaakt. Vilt blijft heerlijk om mee te werken, vind ik.

    Fijne Paasdagen nog en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Huh? Met teveel dingen bezig zijn? Dat ken ik niet hoor ;-) Heel mooi al dat viltwerk en die grannyomslagdoek wordt vast prachtig, ben benieuwd naar het eindresultaat. Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De uiltjes zijn leuk! Ik heb inmiddels ook de mal, maar nog geen tijd gehad om er iets mee te doen.
    Wat grappig dat je thuis nog ontdekte dat er een "blog-genoot" op de beurs stond. Ik had het overigens wel leuk gevonden om je even te spreken (waarschijnlijk heeft m'n schoondochter je geholpen.

    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. met de uiltjesmal kan je NOG 3 andere dieren maken.. wist je dat??
    een hondekop, een poes en een pinguin!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuke uiltjes heb je gemaakt. Ik heb op mijn blog een link naar een ander leuk patroon voor uiltjes.
    Groetjes ut Ljouwert, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie hebbedingetjes allemaal,
    en zo heerlijk vrolijk van kleur.

    Dat stukje nostalgie......
    wawwww Hanneke dat is heel erg
    mooi geworden.

    Fijne week,

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen