zaterdag 23 februari 2013

Zeeuwse stilte...

 
Een blog stilte is er hier.
Ik ben aan van alles bezig maar er is niets klaar, dus komt er niks op
de blog.
Dus dan maar genieten van deze verzameling Zeeuwse klederdracht.
 
 
Alle nieuwe volgers welkom.
Ongelofelijk, het worden er nog steeds meer, ik probeer de blogs te volgen
maar soms gaan andere dingen voor.
 
Tineke, Lou-Anna, Vera, Inga..hebben jullie ook een blog?
Laat me dit even weten, want ik krijg dit niet door van blogger.
 
 
 
Iedereen een goed weekend.......
 
 
Groetjes Hanneke

12 opmerkingen:

  1. Dit is ook eengezellig berichtje hoor met leuke foto's,en hier ook wel eens stagnatie ,zo is het leven groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk toch weer even iets te lezen. Ook ik heb soms weken dat ik even stil lig op het blog.
    Maar komt vanzelf wel weer een moment dat er meer komt
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee, zie ik daar mijn overgrootmoeder in jouw collage verschijnen, ha ha, wat leuk!! Wat is Google toch inspirerend he! Ze heette trouwens Zoetje Roose, mooie naam he! Doe maar lekker rustig aan, groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toch fijn om je even te lezen en deze klederdracht is prachtig om te zien

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n Zeeuwse klederdracht foto is geweldig. Ik heb een tijd in MIddelburg gewoond en daar liepen ook nog vrouwen en mannen in klederdracht. Heerlijk om deze mensen met hun prachtige kleding tegen te komen.

    Dus het is niet zo erg hoor dat je even tijd voor iets anders neemt, deze foto is heel welkom.

    Groetjes Saskia
    ik heb een give-away geplaatst, als je interesse hebt WELKOM

    www.lafemeenspruiten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We zijn allemaal wel eens stil hoor, ik geniet wel van je Zeeuwse plaatjes nu en ga ook weer even terug in de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je met deze prachtige collage even van je laat horen. Succes met alles waar je aan werkt, fijne zondag, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! Ben heel erg benieuwd naar alles wat nog onderhanden is :))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zeg mijn berichtjes komen niet meer in de leeslijst ,maar heb iets leuks gemaakt van een stofje dat bij jullie weg komt ,kom je even buurten gr mery

    BeantwoordenVerwijderen